Mijn persoonlijke interesses

Werkplek Beheerder/Nederland – Zuid-Holland

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Werkplek Beheerder/Nederland – Zuid-Holland

Werkplek Beheerder/Nederland – Zuid-Holland

On maart 18, 2016, Posted by , In IT-Staffing, By ,, , With Reacties uitgeschakeld voor Werkplek Beheerder/Nederland – Zuid-Holland

[ad_1]

Functie
Werkplek Beheerder

Expertise

Werkzaamheden
Werkplekondersteuner/Servicebalie medewerker

Achtergrondinformatie:
DICTU is voor het Onsite Support bij onze opdrachtgevers op zoek naar een zelfstandige, initiatiefrijke, flexibele en deskundige werkplekondersteuner /Servicebalie medewerker. Standplaats is Den Haag waarbij de medewerker samen met zijn collega's de balie bemenst. Dit betekent dat degene lokale meldingen oplost voor eindgebruikers die langs deze balie komen. Daarnaast bestaat ook de mogelijkheid dat de medewerker incidenteel ambulant ingezet wordt binnen de regio Den Haag voor het afhandelingen van werkplekgeralateerde meldingen op (andere) vestigingen van onze opdrachtgevers.

Verbijzondering werkzaamheden:
Jij zet je eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, intiatiefrijk, flexibel en een echte teamplayer! DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een on-site support /baliemedewerker in Den Haag, maar wanneer nodig ook daarbuiten (straal van ongeveer 1 uur autorijden vanuit Den Haag). Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op voornamelijk een Servicebalie. Daarbij gaat het om werkplekbeheer, maar in belangrijke mate ook om ondersteuning van mobiele apparaten. Je verwerkt meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Kortom, de on-site support /balie medewerker is een veelzijdige en betrokken werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt. Je bent een ambasadeur van Dictu.

Verbijzondering kennis en vaardigheden:
Taken on-site support /baliemedewerker zijn zoal:
– Het afhandelen van meldingen met behulp van de registratietool TOPdesk
– ICT servicebalie werkzaamheden:
Gebruikersondersteuning op mobiele apparaten (iOS, Android). Denk dan aan het inrichten van smartphones, ipads, laptops en andere persoonlijke ICT middelen. Of uitleg geven over de werking van persoonlijke ICT middelen
– Administreren van het gebruik van ICT middelen
– Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT hulpmiddelen.
– Ondersteunen van het gebruikt van geavanceerde presentatiemiddelen in vergaderzalen
– Voorraadbeheer
– VIP ondersteuning voor de politieke en ambtelijke top van het Ministerie

Verbijzondering competenties:
Functie-eisen on-site support baliemedewerker
• Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding richting ICT
• Kennis van ITIL (foundation versie 3)
• Gedegen kennis van mobiele apparaten (smartphones, tablets) en beheer hiervan
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, waaronder ervaring met ICT servicebalies
• In het bezit van rijbewijs B
• Klantgericht, initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, goede teamplayer maar vooral ook in staat zelfstandig te werken
• Analytisch vermogen en betrokken houding
• Goede communicatieve vaardigheden, denk aan het goed kunnen uitleggen en het omgaan met lastige klanten

Overige eisen:
In bezit van een lease auto of eigen vervoer i.v.m. het ambulante Onsite Support werk.

Bijzonderheden
Bij het uitvoeren van deze opdracht is VOG verplicht: Ja
Duur: 3 maanden
Startdatum: ZSM
Optie op verlenging: Ja
Locatie: Den Haag
Uren per week: 40 uur
Uurtarief (per uur, all-in, ex BTW): Maximaal € 57,00
Datum geplande intakegesprek: nntb
Sluitingsdatum van uw aanbieding: 22-03-2016, 17:00 uur.
Nominatiedatum Opdrachtgever: 23-03-2016
Branche/Klant: Overheid/Ministerie van Economische Zaken

Regio
Nederland – Zuid-Holland

Startdatum
ZSM

Duur
3 maanden

Referentienr.
10160537

[ad_2]

Source link

Comments are closed.