Mijn persoonlijke interesses

Systeembeheerder/Nederland – Zuid-Holland

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Systeembeheerder/Nederland – Zuid-Holland

Systeembeheerder/Nederland – Zuid-Holland

On februari 8, 2016, Posted by , In IT-Staffing, By , , With Reacties uitgeschakeld voor Systeembeheerder/Nederland – Zuid-Holland

[ad_1]

Functie
Systeembeheerder

Expertise

Werkzaamheden
MS Systeembeheerder

Dienst Automatisering:
De Dienst Automatisering (DA) is de gesprekspartner, leverancier en beheerder voor de Eerste en Tweede Kamerorganisatie op ICT-gebied. DA wordt betrokken bij alle ICT-projecten. Alle diensten en toepassingen die voortkomen uit deze projecten worden door haar in beheer genomen. Daarnaast beheert DA de generieke ICT-infrastructuur zoals de 2 computercentra, het LAN, de bedrijfstelefonie, de Internetverbindingen en zo’n 1500 werkplekken in de panden rondom het Binnenhof.
De Dienst Automatisering is georganiseerd in 3 teams;
· Team Afstemming is verantwoordelijk voor de communicatie en de afstemming met de klanten van DA, tevens is de helpdesk hier ondergebracht,
· Team Aansturing is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van de dienstverlening van DA, ook de processen en projecten worden vanuit dit team aangestuurd,
· Team Uitvoering is verantwoordelijk voor het beheer van de technische infrastructuur en de daarop geleverde klantdiensten.

Functieomschrijving:
De systeembeheerder voert binnen bestaande kaders het dagelijkse beheer uit over de Windows servers, ESX en SQL infrastructuur systemen. Naast deze werkzaamheden behoort ook het preventief onderhoud en implementeren van wijzigingen die voortkomen uit problemen of incidenten tot de taken van de beheerder.

Functie-eisen:
· HBO ICT diploma
· Aantoonbare kennis (d.m.v. actuele certificeringen) van en recente ervaring met het beheren en implementeren van de volgende systemen is een vereiste:
o MS Windows Server 2008 & 2012 (MCSE en/of MCITP)
o MS Active Directory 2008 & 2012
o MS SQL 2008
o VMWare ESX 5 (VCP 5.5)

Aantoonbare kennis van en ervaring met het beheren en implementeren van de volgende systemen is een pré:
· MS Exchange 2013
· SCOM 2007 & 2012R2
· System Center 2012R2
· Aantoonbare ervaring met ITIL-processen
· Ervaring met het gebruik van TOPdesk
· Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in Nederlandse en Engelse taal

De volgende kerncompetenties zijn op deze functie van toepassing:
· Klantgericht handelen
· Samenwerken
· Proactief handelen
· Gedisciplineerd
· Zorgvuldig handelen

Bijzonderheden
Bij het uitvoeren van deze opdracht is VOG verplicht: Ja
Duur: 4 maanden
Startdatum: Z.s.m.
Optie op verlenging: Ja
Locatie: 's-Gravenhage
Uren per week: 36 uur
Uurtarief (per uur, all-in, ex BTW): Zo scherp mogelijk
Datum geplande intakegesprek: Onbekend
Sluitingsdatum van uw aanbieding: 11-02-2016, voor 12.00 uur aanleveren
Nominatiedatum Opdrachtgever: 12-02-2016, 12:00 uur
Branche/Klant: Overheid / Tweede Kamer der Staten-Generaal

Regio
Nederland – Zuid-Holland

Startdatum
Z.s.m.

Duur
4 maanden

Referentienr.
10160248

[ad_2]

Source link

Comments are closed.