Support Medewerker/Windows 7/Nederland – Noord-Holland
[ad_1]
Functie
Support Medewerker
Expertise
Windows 7
Werkzaamheden
Gezocht: een Medewerker Service Support voor tijdelijke aanvulling op het team met 2 vaste Medewerkers Service Support.
Locatie: Haarlem
Tarief: maximaal 59 euro per uur, inclusief reiskosten, exclusief BTW
Primair bied je ondersteuning bij het "bestelproces". Medewerkers bij de klant (vast en flex) kunnen via Intranet zaken bestellen uit de Diensten en Producten Catalogus (DPC). Hierbij is het ook mogelijk om een verzoek tot bestelling in te dienen voor een Niet Standaard Levering (NSL). Deze bestellingen komen binnen bij het team van Service Support en moeten vervolgens worden opgepakt. Dat betekent dat je de vraag van de interne klant duidelijk moet krijgen, vervolgens in voorkomende gevallen een offerte bij een leverancier moet opvragen (bijv. voor bepaalde software waar om gevraagd wordt), dit vervolgens afstemt met 1 of meer interne afdelingen (waaronder bijv. Inkoop) om uiteindelijk over te gaan tot aanschaf en/of implementatie. Gedurende dit proces hou je de klant op de hoogte van de voortgang.
Verwachtingsmanagement, klant/service & oplossingsgerichtheid zijn hierbij belangrijke competenties. Ervaring met infrastructuur, software en telefonie is van belang. We zoeken geen starter voor deze positie!
Je moet in staat zijn om zelfstandig zaken op te pakken, maar je schakelt ook regelmatig met je 2 collega’s om tot de beste oplossing te komen en om eventuele problemen op te lossen (wanneer je er zelf niet uit mocht komen).
In aanvulling op bovenstaande werkzaamheden, waar je het meeste tijd aan zult besteden, kan je betrokken worden bij projecten om het Bestelproces en aansluitende zaken te verbeteren.
Al met al gaat het om een hands-on opdracht, waarbij elke dag er anders uit zal zien.
Opleidings- en ervaringsniveau
– Ervaring in het coördineren van werkzaamheden van professionals in een service organisatie -> je adviseert, stuurt en ondersteunt hen. Je geeft geen leiding aan medewerkers
– Grondige kennis van en relevante ervaring met werkplekautomatisering
– HBO-niveau door opleiding en/of werkervaring
– Ondersteunend in projecten
– Min. 5 jaar relevante werkervaring binnen een zakelijke ICT-omgeving/business omgeving.
Kwantitatieve dimensies
– Klant/service/oplossings gericht
Functiespecifieke kenmerken
– Coördineren van werkzaamheden met een repeterend en / of minder complex karakter
– Gevorderde kennis van Infrastructuur, Software (Windows 7 tm 10) en Telefonie (Android). Zowel desktops, laptops als smartphones.
– Optreden als sparring partner voor collega medewerkers
– Signaleren van proces- en / of systeemissues en zorgdragen voor een oplossing hiervan
– Aansturen van of deelnemen aan 1 of meerdere projecten
Reageren op deze opdracht is mogelijk tot en met 15 februari om 15.00 uur. Reacties dienen te zijn voorzien van de volgende zaken:
– CV in Word (met daarbij duidelijk ervaring met bovenstaande werkzaamheden vermeld)
– Motivatie gericht op de opdracht
– Tarief (all-in, exclusief reiskosten)
– Beschikbaarheiddatum.
Bijzonderheden
Regio
Nederland – Noord-Holland
Startdatum
12-02-2016
Duur
6 maanden
Referentienr.
30160199
[ad_2]
Source link