Mijn persoonlijke interesses

Servicedesk Medewerker/Nederland – Gelderland

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Servicedesk Medewerker/Nederland – Gelderland

Servicedesk Medewerker/Nederland – Gelderland

On februari 11, 2016, Posted by , In IT-Staffing, By , With Reacties uitgeschakeld voor Servicedesk Medewerker/Nederland – Gelderland



Functie
Servicedesk Medewerker

Expertise

Werkzaamheden
3x Servicedeskmedewerkers

Concrete opdrachtomschrijving:
Als servicedeskmedewerker ondersteun je eindgebruikers (belastingdienstmedewerkers) op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het zorgvuldig aannemen, in behandeling nemen en zo snel mogelijk verhelpen van technische en functionele storingen. Daarbij maak je gebruik van een known-error-base. Daarnaast beantwoord je vragen en verzoeken van eindgebruikers. Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is, zorg je voor het aanpassen van prioriteit en aard van het afhandelingstraject.

Bijzonderheden:
De servicedesk is bereikbaar op werkdagen tussen 7.00 en 20.00 uur. Daartoe werkt de kandidaat volgens een rooster.

Kennis en opleiding:
– HBO (afgerond of eindexamenjaar)
– Goede kennis van Windows (voorkeur Windows 10) en Office 2010
– ITIL Foundation
– IBM Notes
– Netwerken en netwerkcomponenten
– Telefonie: vast, mobiel en voip
– Kennis van servicedeskbeheertool ITSM
– Kennis van de organisatie van de belastingdienst en haar services/applicaties

Ervaring en vaardigheden:
– Werk/Stage-ervaring op een servicedesk is een pré;
– Communicatief vaardig, service- en resultaatgericht
– Analytisch en stressbestendig
– Goed in staat zijn kennis over te dragen aan collega’s;
– Zelfstandig kunnen werken met voldoende inzicht om raakvlakken met de omgeving (zoals klant, collega’s, 3e lijnsoplosgroepen) te onderkennen en daarmee rekening te houden.

ICT expertisegebied:
HBO diploma geen eis, wel grote wens
Microsoft Windows (bij voorkeur Windows 10)
ITIL Foundation.

Bijzonderheden
Bij het uitvoeren van deze opdracht is VOG verplicht: Ja
Duur: 3 maanden
Startdatum: ZSM
Optie op verlenging: Ja
Locatie: Apeldoorn
Uren per week: 36 uur
Uurtarief (per uur, all-in, ex BTW): Zo scherp mogelijk
Datum geplande intakegesprek: 23-02-2016 – 25-02-2016
Sluitingsdatum van uw aanbieding: 18-02-2016 aanleveren voor 17:00 uur.
Nominatiedatum Opdrachtgever: 19-02-2016
Branche/Klant: Overheid/Belastingdienst

Regio
Nederland – Gelderland

Startdatum
02-02-2016

Duur
3 maanden

Referentienr.
10160190



Source link