Mijn persoonlijke interesses

Servicedesk Medewerker/Nederland – Drenthe

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Servicedesk Medewerker/Nederland – Drenthe

Servicedesk Medewerker/Nederland – Drenthe

On februari 9, 2016, Posted by , In IT-Staffing, By , , With Reacties uitgeschakeld voor Servicedesk Medewerker/Nederland – Drenthe

[ad_1]

Functie
Servicedesk Medewerker

Expertise

Werkzaamheden
Medewerker Servicedesk

Achtergrondinformatie:
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers.

Verbijzondering werkzaamheden:
– Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
– Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
– Inregelen en uitgeven van tokens tbv telewerkfaciliteiten voor eindgebruikers
– Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
– Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
– Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
– Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
– Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
– Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
– Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
– Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Verbijzondering kennis en vaardigheden:
TOPdesk
RSA (pré)
ITIL Foundation v3
(Bezig met) certificering MCITP / MCSA
Ervaring met (skilled) servicedesk werkzaamheden
Citrix receiver, gebruik van citrix applicaties

Verbijzondering competenties:
Flexibel
Analytisch
Zorgvuldig
Zelfstandig
Klantgericht
Goede sociale en communicatieve vaardigheden
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift

Overige eisen:
Maximale reistijd 1 uur.

Bijzonderheden
Bij het uitvoeren van deze opdracht is VOG verplicht: Ja
Duur: 3 maanden
Startdatum: 01-03-2016
Optie op verlenging: Ja
Locatie: Assen
Uren per week: 40 uur
Uurtarief (per uur, all-in, ex BTW): Maximaal € 37,00
Datum geplande intakegesprek: –
Sluitingsdatum van uw aanbieding: 09-02-2016 aanleveren voor 17:00 uur.
Nominatiedatum Opdrachtgever: 10-02-2016
Branche/Klant: Overheid/Ministerie van Economische Zaken

Regio
Nederland – Drenthe

Startdatum
01-03-2016

Duur
3 maanden

Referentienr.
10160221

[ad_2]

Source link

Comments are closed.