Mijn persoonlijke interesses

Medior Medewerker ICT

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Medior Medewerker ICT

Medior Medewerker ICT

On oktober 18, 2019, Posted by , In IT-Staffing, By , With Reacties uitgeschakeld voor Medior Medewerker ICT


De ICT ServiceDesk is het single point of contact voor ICT-gerelateerd advies en ondersteuning voor alle medewerkers. De ICT ServiceDesk wil een uitstekende serviceprovider zijn en doet dat door klantgericht te zijn, de spin in het web te zijn tussen alle partijen en continu te verbeteren door onder andere feedback te vragen aan de interne klant.

Wij werken op een Agile wijze waarbij de product owner verantwoordelijk is voor het product ICT ServiceDesk. Onze speerpunten zijn een hoge klanttevredenheid, ontzorging van de klant en eigenaarschap nemen over alle meldingen.

Functieomschrijving

  • Als Medewerker ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor de meldingen en hulpvragen van medewerkers van de klant over onder andere werkplekken, business applicaties en telefonie.
  • Jij handelt 1e-lijns meldingen correct en tijdig af, waarbij de administratieve afhandeling uiteraard ook onderdeel van je werk is.
  • De meldingen komen via telefoon en het meldingssysteem binnen. Er zijn meerdere targets die wij hanteren in ons werk. Zo is ons uitgangspunt dat je 80% van de informatieverzoeken en meldingen zelfstandig oplost. Waar nodig kan je doorverwijzen naar de 2e lijns. Ook verwachten wij dat je de inkomende gesprekken binnen 20 seconden beantwoord, om zo de kwaliteit en klanttevredenheid te optimaliseren.
  • Daarnaast lever jij on-site support op verschillende locaties van de opdrachtgever.



Source link