Mijn persoonlijke interesses

HRM Controller

Home »  Aanvragen »  Harvey Nash »  HRM Controller

HRM Controller

On februari 10, 2016, Posted by , In Harvey Nash, By , With Reacties uitgeschakeld voor HRM Controller

[ad_1]

Voor onze eindklant in Utrecht zijn we op zoek naar een

HRM Controller

Start datum opdracht: 25-02-2016

Eind datum opdracht: 1-11-2016

Standplaats: Utrecht

Aantal uren per week: 32

Wij zoeken voor deze opdracht een sterke persoonlijkheid die kan omgaan met een ruime diversiteit aan onderwerpen waarvoor flexibiliteit nodig is. Die zelfstandig maar ook in teamverband kan opereren. De kandidaat kan duidelijk, direct en onderbouwd communiceren zonder daarbij andere visies uit te sluiten. De kandidaat is een teamplayer die in staat is hands-on ondersteuning te verlenen als dat nodig is.

Na de samenvoeging van de Kamers van Koophandel is de administratie op orde. Het jaar 2016 staat in het teken van aanscherpen van de processen, het verbeteren van de afstemming tussen Finance & Control en de salarisadministratie en het nog slimmer organiseren en administreren. Verdere digitalisering en eenmalige vastlegging zijn daarvoor de peilers.

Activiteiten zijn:

* Voorzieningen; procesafspraken maken met Control over monitoring en verslaglegging;

* Ondersteuning bij de jaarrekening- en interrim controle;

* Werkkostenregeling (w.* . monitoring, advisering over benutting vrije ruimte, onderzoek slimmere administratieve vastlegging);

* Wet Normering Topinkomens (monitoring, actualisering en dossier t.b.v. jaarrekening controle);

* Deelprojectleider Horizontaal toezicht voor Loonbelasting;

* WGA / WW Casemanagement;

* Overgang wetgeving Modelovereenkomsten inhuur;

* Deelname operationeel overleg overleg Financiële Administratie/Finance en Control en HRM.

* Adviseren en uitvoeren van verbeteringen

* De kandidaat zorgt voor goede en toegankelijke documentering van de werkzaamheden en voor borging van de kennis bij de betrokken medewerkers.

* Tijdens en uiterlijk voor beëindiging van de opdracht zorgt de kandidaat voor een gestructureerde overdracht van het opgeleverde werk.

Functie-eisen

Aantoonbare kennis op het gebied van loonbelasting:

Loonbelasting

Kennis Sociale Zekerheid

Kennis jaarverslaglegging

3-5 jaar ervaring als financieel adviseur/controller in een non profit organisatie, waaronder meer specifiek;-

* Kennis van een Financieel pakket (bij voorkeur Oracle) en/of een Salarisverwerkingspakket (bij voorkeur ADP Workforce)?

* Kennis van eigen risicodragerschap WGA en WW.

* Horizontaal Toezicht

* Werkkostenregeling

Minimaal HBO opleiding op het gebied van Bedrijfseconomie of Fiscale Economie

Aanbiedingen mét CV en onder vermelding van tarief (all-in, exclusief BTW), dienen uiterlijk 9 februari in ons bezit te zijn

[ad_2]

Source link

Comments are closed.