
Functioneel Beheerder
[ad_1]
Voor een directe eindklant in Groningen is Harvey Nash op zoek naar een
Functioneel Beheerder
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 31-12-2016
Optie tot verlenging: Ja
Uren per week: 36
Datum interview: 06-04-2016
Achtergrond opdracht
De Service Eenheid Klant (SEK) ondersteunt DUO directies bij het leveren van diensten aan externe klanten op alle kanalen.
DUO ontwikkelt zich steeds meer als digitale dienstverlener. Hiervoor is steeds meer kennis nodig van digitale dienstverlening en zelfbediening aan de ‘;voorkant’, de online klantinteractie. Bij klantinteractie wordt vooral ingezet op goede voorzieningen (services) voor de klant waarmee hij/zij zichzelf kan bedienen. Wegens een piek in innovatie en beheer is de inzet van de senior functioneel beheerder nodig.
Opdrachtomschrijving
Functioneel beheer op diverse applicaties. Gebruikersondersteuning, incidentafhandeling (analyseren en preventieve acties nemen) en wijzigingenbeheer (analyseren, specificeren, deployment).
Doelstelling
Zorgdragen voor de innovatie en beheer (continuïteit) op (bedrijf kritische) geautomatiseerde informatiesystemen.
Resultaatgebied & Verantwoordelijkheden
Zorgdragen voor het beheer (continuïteit) van bestaande functionaliteit en voor innovatie daarop. Dit door het afhandelen van gebruikersvragen, incidenten, wijzigingsverzoeken en het op een verantwoorde manier in productie brengen van wijzigingen. Je rapporteert enerzijds aan de business proceseigenaar en anderzijds aan je lijnverantwoordelijke.
Vakmatige taken
* Operationele taken: controles, rapportages, gebruikersvragen enz.;
* (Zorgen voor) Afhandeling incidenten;
* Quality- / Problem- management;
* Doorvoeren van changes:
* Specificeren;
* Plannen;
* Testen;
* Vrijgave.
* Betrokkenheid bij projecten:
* Reviewen ontwerpen.
* Opstellen acceptatiecriteria;
* Documenteren;
* Bijdragen aan de verbetering van de beheerprocessen.
Contacten (intern/extern + aard van contacten)
* Aansturing vanuit de lijn en mogelijk projectleiders;
* Contact met interne gebruikersorganisatie en collega’s binnen- en buiten team;
* Beperkt contact met externe leveranciers en klanten.
Functie-eisen (NB: dit zijn knock-out criteria.)
Minimaal HBO opleiding: Minimaal HBO diploma op CV
Kennis van BISL en/of ITIL: Certificaat BISL en/of ITIL op CV
Ervaring met het functioneel beheer van geautomatiseerde informatiesystemen (minimaal 3 jaar werkervaring op CV)
Kennis en ervaring met BISL en/of ITIL (Minimaal 3 jaar werkervaring op CV)
Bereid om buiten kantoortijden werkzaamheden te verrichten
Functiewensen (NB: dit zijn gunningscriteria.) – Diploma of certificaat op CV
ICT gerelateerde HBO opleiding
Ruime ervaring met requirementsmanagement en analyse: certificaat IREB op CV
Kennis van Agile werkwijze (scrum , kanban)
Ketenmanagement
ISM
FSM
Aanvullende werkervaring (werkervaring vermeld op CV)
Ervaring met Agile werkwijze (scrum , kanban)
Bekend met het werken binnen multidisciplinaire teams/ Devops
Ervaring met ketenmanagement
Ervaring bij de overheid
Ervaring bij DUO
Ervaring met Topdesk
Ervaring met JIRA
Ervaring met ISM
Ervaring met FSM
Overige functiewensen
Communicatieve vaardigheden
Dienstverlenende en pro-actieve instelling en omgevingssensitief
Stressbestendigheid
Verbindend vermogen
Assertiviteit
Analyserend vermogen
Aanbiedingen mét CV en onder vermelding van tarief (all-in, exclusief BTW) dienen uiterlijk 1 april om 09:00 uur in ons bezit te zijn
[ad_2]
Source link