Sr PMO Service Change Traject
[ad_1]
Voor een directe eindklant in Utrecht is Harvey Nash op zoek naar een Senior PMO Service Change Traject.
Start: z.s.m.
Duur: 3 maanden
Inzet: 32-40 uur
Voor een verandertraject in de nieuwe operationele organisatie zijn wij op zoek naar een tijdelijke collega die overzicht, structuur kan aanbrengen in de project initiatieven van een service verander traject. We zijn op zoek naar een klantgericht persoon met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, die snel nieuwe zaken oppikt en affiniteit heeft met techniek.
De kandidaat die wij zoeken heeft ervaring in een service omgeving.
Project: ” de uitrol van een nieuwe service strategie en service attitude” .
De functie
Betreft het projectmatig en administratief ondersteunen van deelprojecten binnen een grote operationele verandering. Het overzicht behouden van de projectorganisatie en het opstellen/bijhouden van een uitgewerkt project plan plus het faciliteren van operationalisering daarvan.
Levert administratieve- en presentatie ondersteuning aan de operationele projectgroepen (via lead) en werkt actief mee in de projectgroepen waar mogelijk, resp. participeert in opdracht in de overlegstructuren.
Geeft advies/feedback aan de projectgroep leden.
Rapporteert aan de Director Customer Care. Dit moet gepaard gaan met een gedragsverandering. Communicatie is hierin erg belangrijk.
Profiel
Ervaring in een service omgeving.
Gestructureerd persoon
Ervaring in project management
Plannen en Organiseren
Analyseren
Initiatief nemen
Besluitvaardigheid
Samenwerken
Aanpassingsvermogen
Gewenste ervaring:
Een pragmatisch en proactief karakter met maximale focus op kwaliteit en resultaat.
Sterk organisatorisch vermogen en in staat om snel te schakelen en goed te prioriteren.
[ad_2]
Source link