
Servicedesk Medewerker/Nederland – Overijssel
[ad_1]
Functie
Servicedesk Medewerker
Expertise
Werkzaamheden
Servicedesk medewerker
Achtergrond informatie:
Binnen de DICTU Servicedesk is een team wat zich bezig houdt met projecten.
De verantwoordelijkheid van dit projectteam is het laten landen van overkoepelende projecten op een dusdanige wijze dat de impact voor de Servicedesk en eindgebruiker zo minimaal mogelijk is.
Binnen dit team zoeken we uitbreiding volgens onderstaande specificaties.
Verbijzondering werkzaamheden:
De werkzaamheden omvatten het begeleiden van projecten, zowel intern als klantprojecten, zodat deze binnen de Servicedesk goed landen en de klant zo goed mogelijk bediend wordt.
De overall projectleiding ligt op een andere plaats binnen de organisatie. Contact zal vaak plaats vinden met een DICTU projectleider of Servicemanager.
In voorkomende gevallen kan gevraagd worden bouwstenen aan te leveren tijdens de offerte fase van een project, waarbij bepaald moet worden wat de impact van het project is op de SD in de breedste zin en welke consequenties dit heeft o.a. qua personele bezetting. Het merendeel van de werkzaamheden zal inhouden dat de verwachte impact naar nihil gebracht wordt door stappen te ondernemen waardoor de Servicedesk de klant naar beste kunnen kan bedienen.
Er moet gewerkt worden conform de werkafspraken zoals deze gemaakt zijn binnen het projectteam van de Servicedesk. Dit team bestaat momenteel uit 3 personen, waarvan 2 seniors.
De seniors zijn eindverantwoordelijk voor het projectteam van de Servicedesk en de offertes die namens de servicedesk afgegeven worden. Er moet dan ook gerapporteerd worden aan de senior over de voortgang van het project en eventuele escalaties.
Verbijzondering kennis en vaardigheden:
Praktijkervaring met Prince2 en ITIL v3 in uitvoerende zin.
Verbijzondering competenties:
Gevoelig voor sfeer en omstandigheden en in staat hierin te schakelen om toch het doel te bereiken.
– Projectmatig werken
– Gestructureerd werken
– Helicopterview
– Klantgericht
– Zelfstandig, maar wel goed kunnen samenwerken
Overige eisen:
Een persoon die analytisch sterk is, communicatief vaardig en gevoel heeft voor (politiek) gevoelige situaties.
Ervaring met projecten is een must, bijvoorbeeld als deelprojectleider of junior projectleider.
Bereidheid tot reizen (Assen, Zwolle, Den Haag) is een must, kennis van EZ of andere overheden een pré.
Moet goed kunnen omgaan met verschillen tussen klantbelang, organisatiebelang en afdelingsbelang
Bijzonderheden
Bij het uitvoeren van deze opdracht is VOG verplicht: Ja
Duur: 6 maanden
Startdatum: ZSM
Optie op verlenging: Ja
Locatie: Zowel Zwolle als Assen (flexibel)
Uren per week: 40 uur
Uurtarief (per uur, all-in, ex BTW): Maximaal € 62,00
Datum geplande intakegesprek: –
Sluitingsdatum van uw aanbieding: 18-02-2016 aanleveren voor 17:00 uur.
Nominatiedatum Opdrachtgever: 19-02-2016
Branche/Klant: Overheid/Ministerie van Economische Zaken
Regio
Nederland – Overijssel
Startdatum
ZSM
Duur
6 maanden
Referentienr.
10160283
[ad_2]
Source link