
Projectmanager CRM
[ad_1]
Voor een van onze eindklanten in Utrecht zoeken we een
Projectmanager CRM
Standplaats: Utrecht
Aantal uren per week: minimaal 32
De opdracht
De Kamer van Koophandel zoekt een ervaren en gedreven projectmanager CRM voor de periode van 6 maanden, met eventueel een verlenging van 6 maanden. De projectmanager zorgt ervoor dat het Sage CRM-systeem in 2016 goed bruikbaar is voor omnichannel klantcontact.
Wat ga je doen?
De projectmanager CRM brengt op een praktische en lean manier de bestaande functionaliteiten van Sage CRM in kaart. Hij/zij beoordeelt de kwaliteit van de inrichting van Sage CRM, bereidt de invoering van nieuwe functionaliteiten voor (* .a. contacthistorie en centraal klantbeeld) en vertaalt dit naar een projectplan.
Belangrijke aspecten van de functie zijn het organiseren van de besluitvorming, communicatie en draagvlak rondom het project met aandacht voor de (interne) klanten. Vanzelfsprekend wordt van de projectmanager naast de technische realisatie ook de uitvoering en implementatie van het project verwacht
De kandidaat zorgt voor goede en toegankelijke documentering van de werkzaamheden en borging van de kennis bij de betrokken medewerkers. Tijdens en uiterlijk voor beëindiging van de opdracht draagt hij/zij het opgeleverde werk gestructureerd over.
Uiteindelijk moet het project leiden tot een goed ingericht en bruikbaar Sage CRM systeem waarmee gebruikers in de diverse kanalen gemotiveerd aan de slag gaan.
Wat vragen wij?
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring in complexe CRM-projecten en als implementatiemanager in specifiek CRM Sage pakket. Hij/zij heeft ruime ervaring op het gebied van klantcontact, klantprocessen en systemen in Customer Service omgevingen in zowel de profit-sector als de not-for profit sector.
Overige eisen:
* Snel kunnen produceren van een effectief plan van aanpak;
* Pragmatische werkwijze;
* Resultaatgericht
* Teamspeler en verbindende persoonlijkheid;
* Uitstekende communicatieve vaardigheden.
Functie-eisen
* Minimaal HBO opleiding
* Tenminste Prince II Foundation gecertificeerd
* minimaal 5 jaar ervaring in CRM-Projecten als actieve projectmanager of senior user in 3 of meer verschillende CRM pakketten
* minimaal 1 jaar ervaring met de verantwoordelijkheid voor het implementeren van CRM Sage pakket
* minimaal 10 jaar ervaring op het gebied van klantcontact, klantprocessen en systemen (CRM, kennismanagement) in Customer Service omgevingen
* minimaal 3 jaar ervaring in zowel de profit-sector als de not-for profit sector in Customer Service
* minimaal 7 jaar ervaring als project/programma-manager
* minimaal 5 jaar ervaring in de operations van Customer Service als leidinggevende
Aanbiedingen mét CV en onder vermelding van tarief (all-in, exclusief BTW), dienen uitwerlijk 22 maart om 12:00 uur in ons bezit te zijn.
[ad_2]
Source link