
Packager/Nederland – Zuid-Holland
Functie
Packager
Expertise
Werkzaamheden
Packager centrale werkplek diensten
Als Packager Centrale Werkplek Diensten:
Ben je verantwoordelijk voor het optimaal, betrouwbaar en beveiligd functioneren van de generieke en specifieke applicaties op de DWR werkplek;
Los je gecompliceerde package inhoudelijke problemen op die niet door de tweede lijn ondersteuning kunnen worden verholpen;
Werk je samen met je directe collega’s of de specialisten binnen specifieke productgroepen om tot een passende oplossing te komen;
Lever je een bijdrage aan de (analyse van) relevante ITIL-processen;
Maak en beheer je handleidingen en procedures;
Lever je input aan de verbetering van de werkprocessen;
Ben je op de hoogte van, voor het werkterrein relevante, externe ontwikkelingen;
Ben je flexibel in het bereiken van gestelde doelen;
Ken je de trends en ontwikkelingen in de sector;
Zorg je ervoor dat je op de hoogte bent van ontwikkelingen bij de klant;
Weet bij te dragen aan een goede samenwerking binnen de afdeling;
Zorg je voor kennisoverdracht naar je collega’s;
Voer je coördinerende taken uit;
Kom je gezamenlijk met de teamleider tot goed afgestemde bedrijfsprestaties
Kennis en kunde:
Als medewerker Systeembeer – Packager
Heb je over HBO werk- en denkniveau;
Ben je gecertificeerd MCSA voor Windows 7;
Ben je gecertificeerd MCSA voor Windows server 2008 en 2012;
Ben je gecertificeerd MCITP of MCSE Desktop Infrastructure;
Beschik je over minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van Software Packaging (repackaging App-V, MSI);
Beschik je over kennis en relevante werkervaring op het gebied van Active Directory, powershell scripting;
Kennis van Flexera Adminstudio is een pre;
Kennis en ervaring met Citrix is een pre
Kennis van Microsoft SCOM 2012 is een pre;
Heb je kennis van informatievoorziening, technische infrastructuur en bedrijfsprocessen;
Heb je een hands-on mentaliteit en kun je daarnaast goed structureren;
Heb je ervaring met (lichte) coördinerende taken;
Heb je ervaring met het onderhouden van contacten met leveranciers en het sturen op gemaakte afspraken;
Heb je een drive of ervaring (pré) met het werken in een grote complexe ICT omgeving en organisatie;
Ben je bekend met de ITIL methodiek;
Ben je bekend met de Prince II methodiek;
Competenties en drive:
Je vindt het leuk om samen met collega’s te werken aan passende oplossingen voor de afnemers van onze diensten, binnen een grote organisatie. Je neemt initiatief om op een service- en klantgerichte wijze incidenten te verhelpen die afnemers ervaren bij het gebruik van de kantoorautomatisering die door ons aangeboden wordt.
Competenties waarover je beschikt zijn in ieder geval:
Luisteren
Klantgerichtheid
Teamspeler
Analyserend vermogen
Zelfstandig
Initiatief nemend
Integriteit
Accuratesse
Leervermogen
Weerbaar
Flexibel
Je beschikt tevens over goede communicatieve vaardigheden, in woord en geschrift.
Door een leergierige houding werk je steeds aan je verdere persoonlijke ontwikkeling, zowel in vaardigheden als kennis en kunde.
Bijzonderheden
Bij het uitvoeren van deze opdracht is VOG verplicht: Ja
Duur: 3 maanden
Startdatum: 22-02-2016
Optie op verlenging: Ja
Locatie: Den Haag, incidenteel elders
Uren per week: 40 uur
Uurtarief (per uur, all-in, ex BTW): Zo scherp mogelijk
Datum geplande intakegesprek: 15-02-2016 en 16-02-2016
Sluitingsdatum van uw aanbieding: 09-02-2016 aanleveren voor 18:00 uur.
Nominatiedatum Opdrachtgever: 10-02-2016 18:00 uur.
Branche/Klant: Overheid/SSC-ICT Haaglanden
Regio
Nederland – Zuid-Holland
Startdatum
22-02-2016
Duur
3 maanden
Referentienr.
10160247