Mijn persoonlijke interesses

Medior Service Manager

Home »  Aanvragen »  Eliantie »  Medior Service Manager

Medior Service Manager

On maart 4, 2016, Posted by , In Eliantie, By ,,, , With Reacties uitgeschakeld voor Medior Service Manager

[ad_1]

Voor deze rol zijn wij op zoek naar iemand met kennis van Adobe pakketten (belangrijkste eis!). Onze opdrachtgever heeft een inventarisatie gedaan waaruit gebleken is dat er teveel Adobe licenties niet worden gebruikt t.o.v. het contract. De service manager neemt contact op met diegene die het pakket niet gebruiken en verifieert of de software gede-installeerd mag worden, of adviseert/overtuigt de gebruiker dat een ander pakket beter passend is. De service manager dient dan ook uitstekende communicatieve vaardigheden te hebben i.v.m. de contacten in Rusland, Zweden, Polen en Finland. Daarnaast is een hoge mate van zelfstandigheid belangrijk om niet te wachten op werk, maar proactief aan de slag gaat en zelf uitzoekt waar bepaalde informatie opgehaald kan worden (bijv. in SNOW, een softwarerapportagetool waarmee de Adobe inventarisatie is gedaan). De service manager werkt nauw samen met zijn/haar leidinggevende.


Responsibilities
• Providing high quality, up-to-date documentation for all service arrangements.
• Motivating and guiding a team.
• Seeking out, establishing and maintaining relationships with operational contacts within each client.
• Making sure that all account and contract details are up to date.
• Investigating technical issues.
• Accurately recording service times, job costing and invoicing in the Service Department.
• Escalating operational issues to senior management.
• Proactively developing and retaining key customer accounts.
• Maintaining effective control of expenses by regularly examining management accounts and comparisons with budgets.
• Carrying out quarterly billing checks and inventory audits.
• Arranging for all outstanding debts to be collected within due time periods set.
• Collecting and analysing data, then using it to plan and manage both projects and systems.
• Keeping costs down by focusing on the reduction of leakage.
• Taking corrective action where inadequate performance is suspected.
• Assisting in the development of a customer service policy for the company.
• Confirming that contracted payment terms are adhered to.
• Following up on all outstanding issues.

[ad_2]

Source link

Comments are closed.