Mijn persoonlijke interesses

Medewerker-Klantenservice-(met-technische-gevoel)

Home »  Aanvragen »  ICTdienstenonline »  Medewerker-Klantenservice-(met-technische-gevoel)

Medewerker-Klantenservice-(met-technische-gevoel)

On april 2, 2016, Posted by , In ICTdienstenonline, With Reacties uitgeschakeld voor Medewerker-Klantenservice-(met-technische-gevoel)

[ad_1]

Als Klantenservice medewerker help en onderteun je diverse klanten. Dit doe je per telefoon of middels de mail. De vragen varieren van bestelllingen, leveringen en over betalingen. Je bent HET visitekaartje van de organisatie. Je werkt alle calls en mails van A t/m Z goed af en zorgt ervoor dat de klant goed geserviced wordt en in de toekomst weer besteld. Je bent volledig in je respons en weet snel te werken om zo veel mogelijk klanten te helpen en werkt veel met geautomatiseerde systemen en weet snel te schakelen. Verder verwerk je de gemaakte afspraken goed uit.

Als Technische Helpdesk Medewerker help je klanten die per telefoon contact zoeken. Je krijgt o.a. basis vragen over internet, televisie en telefonieinstellingen en instellingen van de mail, het helpen realiseren van aansluitingen. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal is daarom zeer belangrijk. Je zorgt voor een servicegerichte technische aanpak waarbij jij je goed inleeft in de klant. Alle gegevens die voortkomen uit de gesprekken leg je vast in de daarvoor bestemde systemen.

Ook heb je affiniteit met verkoop. Je doet je best om klanten te behouden die telefonisch of schriftelijk opzeggen. Door goed te luisteren, weet jij precies op het juiste moment in te springen op de behoeftes van de klant. Je stelt de juiste vragen en analyseert wat de klant exact wil. Ook als je de klant niet kunt behouden, bied je uitstekende service zodat hij zich welkom voelt terug te komen bij de klant.

[ad_2]

Source link

Comments are closed.