Mijn persoonlijke interesses

Medewerker Facilitaire Servicedesk

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Medewerker Facilitaire Servicedesk

Medewerker Facilitaire Servicedesk

On februari 21, 2018, Posted by , In IT-Staffing, With Reacties uitgeschakeld voor Medewerker Facilitaire Servicedesk

[ad_1]

– Registreren, verwerken van storingen/klachten in het facilitair management systeem Planon.
– Verzorgen van cateringaanvragen voor vergaderingen, evenementen en roomservice.
– Verzorgen van reserveringen voor vergaderzalen aan interne en externe partijen.
– Onderhouden van contacten met leveranciers/collega’s over voortgang storingen.
– Verzorgen van mailcommunicatie aan alle bewoners Kb-gebouw.
– Administratieve ondersteuning m.b.t. opstellen van opdrachtbrieven van inkoop van goederen en diensten.
– Onderhouden van Gebouw & Facility Management (G&F) intranetpagina
– Parkeerbeheer

[ad_2]

Source link

Comments are closed.