Mijn persoonlijke interesses

Medewerker Facilitaire Servicedesk

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Medewerker Facilitaire Servicedesk

Medewerker Facilitaire Servicedesk

On december 14, 2017, Posted by , In IT-Staffing, With Reacties uitgeschakeld voor Medewerker Facilitaire Servicedesk

[ad_1]

Tot de verantwoordelijkheden behoren;
• Registreren, verwerken van storingen/klachten in het facilitair management systeem Planon.
• Verzorgen van cateringaanvragen voor vergaderingen, evenementen en roomservice.
• Verzorgen van reserveringen voor vergaderzalen aan interne en externe partijen.
• Onderhouden van contacten met leveranciers/collega’s over voortgang storingen.
• Verzorgen van mailcommunicatie aan alle bewoners Kb-gebouw.
• Administratieve ondersteuning m.b.t. opstellen van opdrachtbrieven van inkoop van goederen en diensten.
• Onderhouden van Gebouw & Facility Management (G&F) intranetpagina
• Parkeerbeheer

Gedurende rustige periodes op de Servicedesk kan gevraagd worden om een bijdrage te leveren in het opstellen van de producten- en dienstencatalogus, het vullen van het intranet, etc.

 

[ad_2]

Source link

Comments are closed.