Mijn persoonlijke interesses

Inkoper/Nederland – Gelderland

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Inkoper/Nederland – Gelderland

Inkoper/Nederland – Gelderland

On maart 18, 2016, Posted by , In IT-Staffing, By , , With Reacties uitgeschakeld voor Inkoper/Nederland – Gelderland

[ad_1]

Functie
Inkoper

Expertise

Werkzaamheden
Inkoper IT-detachering

De functie
Achmea maakt gebruik van leveranciers bij de uitvoering van haar activiteiten. Divisiedirecties en groepsdirecties zoals IM&IT en CDV bepalen welke diensten en producten zij van de markt willen betrekken. De Inkoper is in staat om senior management te 'challengen' op de inkoopvraag, begrijpt de achterliggende businessdoelstellingen en bepaalt samen met de interne belanghebbenden de exacte inkoopvraag. Op basis van deze inkoopvraag worden potentiele leveranciers benaderd op een gestructureerde manier en uiteindelijk, in nauwe samenwerking met de business-collega's, gecontracteerd. De Inkoper IT-detachering heeft contact met de detacheringsleveranciers op het gebied van IT. Geweldige baan voor een kandidaat met bedrijfskundige, commerciele competenties die ook in staat is om op hoog niveau impact te maken door intelligentie, pro-activiteit, kennis en verbindende kracht.
 
Het profiel
We zoeken een medewerker die ervaring heeft met inhuur van IT specialisten op detachering-basis (tarieven, onderhandelen) én ervaring heeft met de zogenaamde ‘statement of work’ oftewel ‘opdrachten waarbij het resultaat en risico bij de opdrachtnemer ligt. Kennis van IT is een must. WO, begrijpen van en handelend optreden in het commerciele krachtenveld. Scherp, doortastend en actiegericht. Durft Sr Management aan te spreken en is aansprekend. Scherp in de analyse en doortastend in de uitvoering, ook als het er op aan komt om zelf een contract op te stellen. Helpt Sr management en specialisten dilemma's te doorbreken; Creëert bij een brede groep collega's betrokkenheid en draagvlak voor de eigen opdracht; Bouwt bij anderen aan het vertrouwen, zowel persoonlijk als op de koers van Procurement. Denkt vooruit, voorkomt zo problemen en creëert mogelijkheden om nog meer grip te krijgen op de Consultingspend. Benut kansen en houdt rekening met de ontwikkelingen in de IT-markt. Bouwt een intern en extern netwerk op en investeert in relaties en contacten met Sr Management, beinvloeders en leveranciers, om zo als eerste op de hoogte te zijn en snel te kunnen anticiperen op relevante ontwikkelingen. Kent de business en haar doelstellingen. Stelt meetbare doelen. Geeft, en neemt ruimte aan stakeholders om gestelde doelen te halen. Voorziet op tijd problemen en risico's om doelstellingen te halen en handelt daarnaar. Volgt de uitvoering van werkzaamheden door anderen en spreekt ze waar nodig hierop aan. Maakt verwachtingen omtrent resultaten duidelijk aan anderen. Spreekt anderen aan en stelt acties bij als de situatie daarom vraagt. Zet netwerken in om de doelstellingen te realiseren. Vormt zich snel een beeld van relevante interne en externe contacten. Houdt in de samenwerking rekening met verschillende belangen. Anticipeert op toekomstige ontwikkelingen. Is in staat op basis van feiten en onderbouwde verwachtingen een eigen visie te presenteren over de toekomst. Houdt ontwikkelingen in het oog. Draagt actief bij aan toekomstige ontwikkelingen. Signaleert snel afwijkingen, verwachte ontwikkelingen en komt met voorstellen om impact ervan te vertalen voor eigen vakgebied. Heeft overall overzicht van Achmea brede behoefte op het gebied van kennis en ondersteuning en weet verschillende businesses (divisies) aan elkaar te knopen ten aanzien van reeds opgedane kennis en ervaring. Binnen Achmea stellen wij het klantbelang centraal. Dit betekent dat wij alleen producten en diensten aanbieden met toegevoegde waarde voor de klant op de lange termijn. Het is daarom belangrijk dat je in deze functie de belangen van de klant onderkent en zichtbaar afweegt ongeacht of je nu direct of indirect klantcontact hebt. Je geeft de klant wat hij/zij werkelijk nodig heeft.
 
Jouw afdeling
Achmea Procurement (45 medewerkers) leidt inkoopprojecten tbv de Achmea-onderdelen en contracteert leveranciers. Jaarlijks spendeert Achmea 900 miljoen euro bij honderden leveranciers. Achmea streeft naar de beste prijs/kwaliteit, laag risico en maximale waardeontsluiting in haar relaties met leveranciers. In verschillende teams (o.a Software inkoop, facilitaire inkoop, inhuur van externen, marketing) pakken we de inkoopprojecten op. Het Procurement Office ondersteunt de teams met data-analyse, contractadministratie, risico-analyse en algemene ondersteuning.
 
Wij bieden
Een afwisselende baan voor 36 uur per week binnen de divisie Centrale Dienstverlening, locatie Apeldoorn. De startdatum is zo spoedig mogelijk voor een periode van 3 maanden.

Uurtarief volgens indicatie opdrachtgever € 62 incl. reiskosten, excl. BTW. Dit is bespreekbaar. Een en ander is afhankelijk van kennis en ervaring.

Bij interesse ontvangen wij graag de volgende gegevens:

– recent cv
– persoonlijke motivatie (zonder motivatie kunnen wij helaas niet voorstellen)
– uurtarief

Uiterste reactiedatum is 22 maart 10.00 uur.

Bijzonderheden
Indien je sollicitatie tot een plaatsing bij onze opdrachtgever leidt, is het van belang om te weten dat wij dan per ommegaande de volgende gegevens nodig hebben:
· Kopie Geldig Identiteitsbewijs (paspoort of identiteitskaart, geldig gedurende de gehele opdracht.)
· Gewaarmerkte kopieën van het hoogst behaalde diploma en voor de functie relevante diploma’s
· Kopie VOG (aan te vragen na plaatsing)
Deze gegevens hebben wij nodig om de screening die door opdrachtgever volgt, zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren.

Regio
Nederland – Gelderland

Startdatum
18-03-2016

Duur
3 maanden

Referentienr.
92160081

[ad_2]

Source link

Comments are closed.