Mijn persoonlijke interesses

Functioneel Beheerder/Nederland – Gelderland

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Functioneel Beheerder/Nederland – Gelderland

Functioneel Beheerder/Nederland – Gelderland

On februari 9, 2016, Posted by , In IT-Staffing, By ,,,, , With Reacties uitgeschakeld voor Functioneel Beheerder/Nederland – Gelderland



Functie
Functioneel Beheerder

Expertise

Werkzaamheden
Functioneel Beheerder (coördinerend)

Opdracht omschrijving:
Binnen de afdeling Informatie- en changemanagement (ICM) zijn wij op zoek naar een functioneel beheerder die gaat werken binnen het domein Bedrijfsvoering (Facilitair, Personeelszaken, Inkoop, Financiën). In deze functie zal de FB-er zich bezig houden met de coördinatie van nieuwe en lopende wijzigingen voor de facilitaire afdeling.

Politieacademie;
De Politieacademie is het centrum voor opleidingen en kennis van de Nederlandse politie. Het is een dynamische organisatie, die onderwijs en kennis biedt op hoog niveau, die anticipeert op maatschappelijke ontwikkelingen en deze kan vertalen in onderwijs-op-maat. De Politieacademie werkt daarbij samen met de politiekorpsen en andere partners op het gebied van veiligheid en onderwijs. Het onderwijs wordt verzorgd door een aantal scholen.
De afdeling Informatie- en Change Management bestaat uit de onderdelen Webmanagement (softwareontwikkeling, onderhoud en beheer), Informatievoorziening & Operatie (bestaande uit de teams Functioneel Beheer, Applicatie Beheer, Technisch Beheer, Helpdesk) en Projecten & Architectuur (met diensten als projectmanagement, bedrijfs- en informatiearchitectuur, informatieanalyse).

Doelstelling:
– Tevreden gebruikers van de geboden dienstverlening
– Beheerbare en veilige systeemomgeving

Verantwoordelijkheden:
– In stand houden van de aanwezige informatievoorziening en het doorvoeren van wijzigingen hierin.

Vakmatige taken:
– Afhandelen van tweedelijns meldingen en wijzigingsverzoeken
– Afstemmen van werkzaamheden met o.a. Technisch Beheer en Applicatiebeheer
– Coördineren van wijzigingen en releases

Leidinggevende taken:
– Er is geen sprake van leidinggeven, wel van coördinatie van activiteiten van diverse afdelingen en mensen.

Contacten:
– Management van de gebruikersorganisatie
– Gebruikers
РCollega’s van de afdeling ICM

Inzet in de lijn of project:
– De werkzaamheden worden in de lijn uitgevoerd.

Opleiding:
– Hbo (Bedrijfskundige Informatica of daarmee vergelijkbaar)

Werkervaring:
– Aantoonbaar 3-5 jaar ervaring in soortgelijke functies is vereist
– Kennis van en ervaring met BiSL en Agile methodieken is een pré
– Nog geldige screening is een pré

Competenties:
– Zelfstandig kunnen werken
– Kunnen plannen en organiseren
– Initiatief nemen
– Kunnen werken in een politiek gevoelige omgeving
– Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
– Kunnen onderhouden van relaties
– Servicegericht
– Klantvriendelijk

Bijzonderheden
Bij het uitvoeren van deze opdracht is VOG verplicht: Ja, screening verklaring van geen bezwaar.
Duur: nader te bepalen door Politieacademie
Startdatum: 01-03-2016
Optie op verlenging: nader te bepalen door Politieacademie
Locatie: Apeldoorn
Uren per week: 32-40 uur
Uurtarief (per uur, all-in, ex BTW): Zo scherp mogelijk
Datum geplande intakegesprek: 18-02-2016 of 25-02-2016
Sluitingsdatum van uw aanbieding: 12-02-2016 aanleveren voor 17:00 uur.
Nominatiedatum Opdrachtgever: 15-02-2016, 17:00
Branche/Klant: Overheid/Nationale Politie

Regio
Nederland – Gelderland

Startdatum
01-03-2016

Duur
1 maanden

Referentienr.
10160219



Source link