
Customer Experience Manager
[ad_1]
Harvey Nash is voor een van haar eindklanten in Arnhem op zoek naar een Customer Experience Manager.
Proces:
Deadline: woensdag 17 februari 08:00(!) uur
Startdatum: z.s.m., 1-3-2016
Einddatum: 3 maanden
Gemiddeld aantal uren per week: 20-32
Tarief: plafond is gesteld op EUR 57,-
Branche:
Banking/ insurance
Specifiek:
De afdeling bestaat uit twee teams die verantwoordelijk zijn voor het eerstelijns klantcontact, beheer en acceptatie van spaar- en beleggingsrekeningen, bankspaarproducten (lijfrentes en hypotheekgebonden) en consumptief kredieten. Daarnaast het team financieel beheer en beleggen. De afdeling heeft zowel telefonisch als schriftelijk contact met klanten en financieel adviseurs. Onlangs is besloten om de eerste – en tweedelijns activiteiten te integreren. Daarmee hebben klanten en financieel adviseurs één aanspreekpunt, zijn er minder overdrachtsmomenten en dus met kortere lijnen. Dit komt de effectiviteit van het klantproces ten goede en heeft tot doel om de klanttevredenheid te verhogen. Per 1 januari startten de nieuw gevormde klantketenteams. Gedurende 2016 zal ook een automatiseringsslag plaatsvinden binnen de afdeling, welke een belangrijke bijdrage levert aan deze doelstellingen. Deze functie is nieuw op de afdeling.
Omschrijving van de rol:
We zoeken tijdelijk een ervaren Customer Experience Manager die ervoor zorgt dat deze functie goed neergezet wordt binnen Bancaire Vermogensvorming. Jouw rol is het vertegenwoordigen van de klant binnen de organisatie. Je zorgt voor concrete aanknopingspunten waarmee de klantbeleving wordt verbeterd en de loyaliteit wordt vergroot en zet de verbeteringen in gang. Je monitort en analyseert de klanttevredenheid en klachten en speelt proactief in op ontwikkelingen en trends. Je bent de linking pin naar andere bedrijfsonderdelen en klantbelevingsprojecten.
Kennis en kunde:
Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
Advieservaring in klanttevredenheidsonderzoeken.
Ervaring in het vertalen van de klantvisie naar de operationele impact.
Ervaring met customer journeys.
Ervaring met klantbeleving.
Kennis van het vakgebied vermogensvorming.
Kennis van consumptief krediet en/ of hypotheken is een pre.
Met deze rol is de medewerker de schakel tussen Marketing en de operatie
Wij vragen:
Enthousiaste, nieuwsgierige, klant- en resultaatgerichte werkhouding.
Organisatietalent, van je eigen werk en dat van anderen.
Zelfstartend vermogen.
Executiekracht, overtuigingskracht en organisatiesensitiviteit.
[ad_2]
Source link