Mijn persoonlijke interesses

Change Coördinator, Medewerker/Nederland – Zuid-Holland

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Change Coördinator, Medewerker/Nederland – Zuid-Holland

Change Coördinator, Medewerker/Nederland – Zuid-Holland

On februari 9, 2016, Posted by , In IT-Staffing, By , With Reacties uitgeschakeld voor Change Coördinator, Medewerker/Nederland – Zuid-Holland

[ad_1]

Functie
Change Coördinator, Medewerker

Expertise

Werkzaamheden
Change/procescoördinator

Achtergrondinformatie:
De changecoördinator geeft in de rol van procescoördinator van het changeproces ondersteuning aan de uitvoering van het changeproces o.b.v. samengestelde opdrachten gericht op bewaking van de kwaliteit van de uitvoering van het proces d.m.v. o.a. procesevaluaties en procescontroles en draagt zo nodig bij aan het juist toepassen van het proces;
 Centraal hierbij staat:
 Het integreren van informatie, analyseren van gegevens en leggen van verbanden
 Het aanleveren van geaggregeerde overzichten en informatie
 Geven van regulier en operationeel advies
 Leveren van inhoudelijke (advies)deelproducten.

Verbijzondering werkzaamheden:
De rol van changecoördinator vervullen volgens ITIL v3.

Verbijzondering kennis en vaardigheden:
 toepassingsgerichte kennis t.b.v. ondersteuning (procesmanagement)
 inzicht in (organisatorische) samenhangen tussen het eigen werkterrein en de daarop van invloed zijnde werkprocessen
 vaardigheid in het analyseren van gegevens, leggen van verbanden, geven van advies en het opstellen van geaggregeerde overzichten en informatie
 vaardigheid in het geven van regulier en operationeel advies
 vaardigheid in het opstellen van (advies)deelproducten.

Verbijzondering competenties:
 Klantgerichtheid
 Analyseren
 Samenwerken
 Omgevingsbewustzijn
 Plannen en organiseren
 Voortgangscontrole
 Zelfontwikkeling

Overige eisen:
Bereid mee te draaien in het consignatierooster van de incidentcoördinatoren.

Bijzonderheden
Bij het uitvoeren van deze opdracht is VOG verplicht: Ja
Duur: 4 maanden
Startdatum: Z.s.m.
Optie op verlenging: Ja
Locatie: 's-Gravehage
Uren per week: 36 uur
Uurtarief (per uur, all-in, ex BTW): Maximaal € 67,00
Datum geplande intakegesprek: –
Sluitingsdatum van uw aanbieding: 09-02-2016 aanleveren voor 17:00 uur.
Nominatiedatum Opdrachtgever: 10-02-2016
Branche/Klant: Overheid/Ministerie van Economische Zaken

Regio
Nederland – Zuid-Holland

Startdatum
05-02-2016

Duur
4 maanden

Referentienr.
10160220

[ad_2]

Source link

Comments are closed.