Mijn persoonlijke interesses

Medewerker Sales Support

Home »  Aanvragen »  Harvey Nash »  Medewerker Sales Support

Medewerker Sales Support

On november 3, 2016, Posted by , In Harvey Nash, By , , With Reacties uitgeschakeld voor Medewerker Sales Support

[ad_1]

Voor een directe eindklant in Utrecht is Harvey Nash op zoek naar een Medewerker Sales Support.

Start: z.s.m.

Duur: 3 maanden

Inzet: 40 uur per week

Je functie

De markt voor telefonie, datacommunicatie en televisiediensten is flink in beweging, de klantbehoefte ook. Opdrachtgever wil hier goed en snel op inspelen met een flexibel en gevarieerd product- en dienstenpakket. Klant en klanttevredenheid staan hierbij altijd centraal. Als Medewerker Sales Support krijg je dat voor elkaar door elke dag proactief optimale ondersteuning te bieden aan de verschillende verkooppartners en accountmanagers. Met een neus voor sales snap jij als geen ander hoe onze verkoop- en contactkanalen werken. In deze actieve, hectische en vooral afwisselende startersrol heb je contact met zowat alle afdelingen binnen het bedrijf en leer je het bedrijf goed kennen.

Dus begrijp jij bijvoorbeeld wat er nodig is om een shop-in-shop uit te rollen, vragen over verkoopsystemen netjes af te handelen of tijdig de juiste informatie op een dealerwebsite geplaatst te krijgen? En is het ondersteunen van onze andere verkoopkanalen zoals Telesales en Services of onze collega’s die verantwoordelijk zijn voor retentie van klanten voor jou ook gesneden koek? Dan is dit bij uitstek de plek voor jou!

In de kern

Bied je verkoopondersteuning (met name via mail en telefoon) op administratief en commercieel gebied aan accountmanagers, channelmanagers, projectmanagers én dealers als Mediamarkt en The Phonehouse

Ben je de organisatiespil en vraagbaak tussen salescollega’s en hun partners

Ondersteun en faciliteer je onder meer het opzetten van winkels in Mediamarkten

Neem je vragen en klachten in behandeling van collega’s en partners en draag je oplossingen aan

Beheer je alle gegevens van retailpartners

Zorg je voor tijdige in- en externe communicatie en informatie, zoals het up-to-date houden van de interne kennisbank of het versturen van brieven over nieuwe acties aan retailers

Doe je voor diverse saleskanalen ook de financiële administratie

Gevraagde kennis en ervaring

Een medewerker die graag organiseert, actief meedenkt over onze salesactiviteiten en weet hoe belangrijk de kleine details zijn (denk aan de juiste spelling van een naam op een naambadge). Jij bent in staat prioriteiten te stellen en overziet daarbij oorzaak en gevolg. Als bijvoorbeeld een shop-in-shop een dag later opent dan gepland denk jij eraan alles een dag op te schuiven, ook die taart bij de bakker. Je bent proactief, geduldig en bewaart het overzicht.

Daarbij:

Ben je een startende hbo’er of een mbo’er met de nodige jaren relevante werkervaring

Heb je affiniteit met sales en uitstekende administratieve en communicatieve vaardigheden

Heb je ook affiniteit met de telecomsector of de media-industrie

Heb je ruime ervaring met werken in Excel, Word & PowerPoint, met name Excel strekt tot de aanbeveling

Heb je een optimistische houding waardoor je jezelf en je werk wilt verbeteren en energie krijgt als je iets geregeld moet krijgen

Ben je stressbestendig, resultaat- en klantgericht en documenteer je grondig en nauwkeurig

De afdeling

Je gaat werken in een hecht team van zes Sales Administration Employees binnen de afdeling Sales, Channel Management & Retail in Utrecht. Onze mensen schakelen veel met elkaar en kunnen altijd op elkaar terugvallen. Geen dag is hetzelfde en je hebt veel ruimte om je rol in belangrijke mate op jouw manier in te vullen. Ons doel is ervoor te zorgen dat op het gebied van sales, intern en extern, de zaken soepel lopen en dat zowel collega’s, retailers en klanten iedere dag weer een goede dag hebben

[ad_2]

Source link

Comments are closed.