Mijn persoonlijke interesses

Teamleider Servicedesk

Home »  Aanvragen »  Harvey Nash »  Teamleider Servicedesk

Teamleider Servicedesk

On September 27, 2017, Posted by , In Harvey Nash, By , , With Comments Off on Teamleider Servicedesk



Voor onze opdrachtgever te Amsterdam, is Harvey Nash op zoek naar een Teamleider Servicedesk

Start: zo spoedig mogelijk

Duur: 6 maanden

Uren: 40

Na 6 maanden een vast dienstverband bij onze opdrachtgever.

Als teamleider ben jij een inspirator en motivator voor je team. Je faciliteert en ondersteunt je teamleden in hun ontwikkeling om zo optimaal te kunnen presteren. Daarnaast ben je verantwoordelijk om de gestelde targets te behalen. Jouw verantwoordelijkheden: – Coachen van het team. – Behalen van KPIs zoals vastgesteld voor het project. – Bijdragen aan de ontwikkeling van het team door het uitvoeren van evaluatie-, prestatie-, en afwezigheidsgesprekken. – Je rapporteert, analyseert en voert administratief werk uit. – Je bent het aanspreekpunt voor de klant, wanneer nodig. De drie belangrijkste pijlers waar jij je mee bezig houdt zijn: – Verandermanagement: je kunt veranderingen doorvoeren, maar vindt het ook geen probleem om mee te gaan in de dagelijkse gang van zaken. – Leiderschap: je kunt je team voorzien van leiderschap en kunt je aanpassen aan verschillende omstandigheden hierin. – Ondernemerschap: Dit is jou niet vreemd, ons bedrijf is jouw bedrijf. Wat ga je doen? – Je gaat een team aansturen van 28 personen en je bent niet bang om impopulaire beslissingen te nemen. – Focus gebied is storingen op telecom producten – Rapporteert over performance – Bouwt samen met collega supervisor/teamleider aan een team dat vanuit de klant denkt – Niveau HBO/HBO+ – relevante werkervaring – Je bent een echte ervaren teamleider met een achtergrond in de telecom wereld. Ervaring op een een servicedesk als teamleider is een vereiste. Telecom ervaring is een pre Wat doen je? – je stuurt samen met een collega teamleider/supervisor een team van 28 HC aan. – Focus gebied is storingen op telecom producten – Rapporteert over performance – Coached mensen naar een hoger niveau – Bouwt samen met collega supervisor/teamleider aan een team dat vanuit de klant denkt Niveau HBO/HBO+ Werkervaring 3-5 jaar



Source link