Mijn persoonlijke interesses

Teamcoördinator Managementondersteuning/ Serviceteam

Home »  Aanvragen »  IT-Staffing »  Teamcoördinator Managementondersteuning/ Serviceteam

Teamcoördinator Managementondersteuning/ Serviceteam

On februari 20, 2019, Posted by , In IT-Staffing, With Reacties uitgeschakeld voor Teamcoördinator Managementondersteuning/ Serviceteam

[ad_1]

Vanuit ons Stafteam ben je als Teamcoördinator managementondersteuning verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de medewerkers bij managementondersteuning en het serviceteam (MO/ST).

Je gaat nauw samenwerken met teamleden van managementondersteuning en het serviceteam (receptie en facilitaire zaken), en met managers, medewerkers en Staf-collega’s van de opdrachtgever.

De Staf-teams bieden ondersteuning aan de organisatie op de gebieden Financiën, HR, communicatie, processen en kwaliteit en managementondersteuning. De rol van Teamcoördinator  managementondersteuning/serviceteam (MO/ST) valt binnen de Staf.

Je stuurt op enthousiaste wijze het team aan. Ontzorging van managers en het regelen van facilitaire zaken is bij jou in goede handen. Je stimuleert de mensen tot persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling en je bent hierin het voorbeeld. Je bent gewend om op verschillende niveaus binnen de organisatie te schakelen en draagvlak te creëren. Je neemt complex agendabeheer voor je rekeningen bent zichtbaar als verlengde van het managementondersteuning. Je zorgt op meerdere vlakken voor het ontzorgen en ondersteunen bij verschillende vraagstukken en dossiers. Je fungeert als oren en ogen binnen de organisatie. Je ontwikkelt een voorstel voor de definitieve invulling en bemensing van het team, en stimuleert actief een efficiënte werkwijze van het team. Je bent in enkele (kortstondige) trajecten deelnemer of trekker om organisatievraagstukken verder te brengen. Wij verwachten een zeer betrokken en service verlenende werkhouding.

Jij boekt succes door

  • Op coachende wijze leiding te geven aan de medewerkers (plusminus 6 medewerkers).
  • Coördinatie van het werk, de verdeling hiervan op een stimulerende wijze.
  • Complex agendabeheer te managen.
  • Tijdig signaleren van kansen en bedreigingen.
  • Benodigde acties op tijd en van voldoende kwaliteit uitgevoerd.
  • Zeer betrokken en service verlenende werkhouding.
  • Je collega’s te vervangen bij afwezigheid waar nodig, met een hands-on mentaliteit.

[ad_2]

Source link

Comments are closed.